Gerüchte über Star Trek XI

Das Off-Topic-Forum für den Star Trek Bereich
Lope de Aguirre
Ensign
Ensign
Haarausfall im Intimbereich: Nein
Gerüchte über Star Trek XI

Beitragvon Lope de Aguirre » 26.07.2005, 06:39

Star Trek Magazine has run a little piece about the first details to emerge about the new Movie. I hope this info is as unreliable as it sounds because my God... this stinks!

"Star Trek XI will be set in the very near future, 2010 to be exact. A time when the earth has been almost destroyed by nuclear war, when our saviours from the future arrive. The story is to be set over two movies. As to who will star nothing was said, but it was inferred that Spock was a must."

The aricle also suggests that Paramount are considering shooting the Movie in Australia.

I hope this is cr@p but maybe it's for real and they've put this info out to get some fan reaction. If so, I suggest we kill it before it enters pre-production.

Wenn da was dran sein sollte (was ich doch stark bezweifle) könntes gut werden. Ich liebe Spock und Star Trek in einer sehr nahen und düsteren Zukunft hätte schon was, schlimmer als zwischen Walen und Fönfrisuren mit Pseudo-Punks kanns ja nicth werden. :D
Bild
"...wenn ich, Aguirre, will, dass die Vögel tot von den Bäumen fallen, dann fallen die Vögel tot von den Bäumen herunter.
Ich bin der Zorn Gottes, die Erde über die ich gehe sieht mich und bebt!"

Zurück zu „Zehn Vorne“